mandag den 18. januar 2016

Endnu et nyt lille liv

Vi havde længe snakket om at vi gerne ville have en lille en til og D 18/2 - 2016 fik jeg så fjernet min spiral. Jeg havde en forestilling om at jeg så ville blive gravid med det samme, så da jeg ikke fik min menustation efter 28 dage, var jeg det man kan kalde psykisk gravid, jeg fik ømme bryster, lyst til mad og var rigtig træt, jeg tog 4 graviditetsteste som alle var negative, jeg var helt udeafden. 10 dage sener fik jeg min menustation. Min cyklus var jo bare lidt anderledes, jeg bestemte mig for at jeg skulle slappe lidt mere af og så måtte det ske når det skete.

To måneder efter fik jeg igen ikke min menustation efter de 38 dage, så tænkte jeg at nu måtte den være der, jeg tog en graviditetstest, men igen var den negativ. Jeg ventede en dags tid og bestemte mig for at ringe til lægen og høre om hun ikke kunne tage en blodprøve, dette fik jeg hende overtalt til. Og rigtig nok den var positiv, jeg rystede og kunne næsten ikke sige noget, jeg var bare så glad. Så var den sidste uges tid med ondt i maven, kvalme og træthed forståelig nok. 



Så nu er jeg i uge 6 og det hele er nyt og spændene.



Vi har holdt Milos 2 års fødselsdag, hvor han kunne vise frem at han skulle være storebror, jeg tror dog ikke han helt forstår hvad vi mener endnu, det kommer nok når maven kommer frem, men glad ser han ud.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar