mandag den 10. august 2015

Fra sommerferie til vuggestue

Nu er sommerferien slut for Milo, han har været hjemme i 4 uger, og det har bare været rigtig hyggeligt, så jeg må sige at det var lidt hårdt at skulle aflevere ham i vuggestue igen i går, men når man så så hvor glad han var da han kom derned, så var det en del nemmere. Han gik selv ind på stuen og satte sig for at lege med biler, og da jeg skulle gå, havde han slet ikke tid til at sige farvel til mig, han var i fuld gang med at udspørge Camilla om hvad alt omkring ham var.

Da jeg kom og hentede ham igen om eftermiddagen, fortalte de at han bare havde haft sådan en go dag, han havde bare været så glad, hygget og snakket.

Om aften da han skulle sove var han bare så træt at han var lige til at ligge i seng. Så trods at jeg syntes det var lidt hårdt at skulle give slip på ham igen, så var det nok meget rart for os alle sammen, han kom afsted og kunne lege med en masse børn, og vi kunne få gjort rent og ordnet en masse ting. 


Også ved jeg godt at der har været en masse debat omkring det at ens børn skal have ferie når forældrene har, men der vil jeg bare sige at det også er vigtigt at man bare en gang i mellem får tid til lige at samle sig, få tid til at tage et langt bad og være sammen som kærester og ikke forældre, så har man også ekstra meget energi til at lave en masse sjove ting med sine børn når de kommer hjem igen. Der med ikke sagt at ens børn ikke skal havde sommerferie, og de skal da heller ikke være der fra åben til luk. Men de tager ikke skade af at være i institutionen mens mor og far er hjemme. Nu når vi begge går i skole har vi mulighed for at holde sommerferie uden Milo, det ville jeg ikke ikke gøre vis jeg kun havde 3 ugers sommerferie.

Lige et hyggeligt morgen billede af Milo 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar