søndag den 3. maj 2015

Minder og gemmer

Jeg syntes at det kunne være hyggeligt at samle alle minder, breve og alt hvad man får samlet sammen fra graviditet, fødsel og fra de først år af den lilles liv, så vi tog ned i boghandleren og købte bogen "Mine første år", men der var godt nok mange at vælge i mellem, store og små, blå og grønne, men vi endte op med at købe den her:
Den er super hyggelig at kigge i, med mange flotte farver, og masser af plads til at skrive alle de ting man kar lyst til! Så kan alt blive husket og gemt, så man kan kigge i den en gang i mellem og tænke tilbage på den første tid og barnet kan få glæden af den når de bliver store og syntes det er sjovt.


Vi gik straks i gang med at skrive alle de ting ned vi kunne, der var mange ting man skulle skrive meget om i den fx var der to sider hvor man kunne skrive om graviditeten, det er jo rigtig godt, når man som jeg havde masser af tid til at få det gjort. Jeg ville nok købe en lidt mindre model til nr to, med mindre at jeg har virkelig meget overskud til at sidde at skrive i den. 

Men er helt vild med deres design.

Bogen indeholder også små gode råd og en huskeliste + at man inde på deres hjemmeside kan købe ekstra tilbehør til bogen, så får den et mere personligt præg. 
Her er lige linket til deres meget inspirerende hjemmeside : Specialday

Ingen kommentarer:

Send en kommentar