tirsdag den 5. maj 2015

Vuggestue


I går, Mandag D. 4 maj, startede min lille Milo i vuggestue på stjernestuen, sammen med to af børnene fra min mødregruppe.

Jeg havde i en tid følt at nu var han parat til at komme afsted. Da vi var der nede var han meget glad og kiggede nysgerrig på alle de nye ting og mennesker, imens den pædagog der skulle køre ham ind og jeg sad og snakkede gik han selv over og legede med noget andet lege tøj i den anden ende af stuen. Han virkede meget glad for at værre der!



I dag var både mor og far med, vi startede med at være på stuen og lege lidt, også gik vi ud i et kvarters tid, vi sad bare og håbede at hun ikke kom ud med en grædende Milo, det gjord hun heldigvis ikke, men lige da vi kom ind til ham, var han lige blevet ked af det, og blev meget glad for at se os. 

I morgen er det så kun mig der skal aflevere, da de mener at det måske er for svært at sige farvel til os begge to på en gang, så vi krydser fingere for at han ikke bliver ked af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar